OFERTA

Zabudowa autolawety

Produkujemy profesjonalne zabudowy typu Pomoc Drogowa, wykonane w 100% z aluminium zapewniającego ultralekkość naszego produktu. Na życzenie klienta, oferujemy zabudowy stalowo-aluminiowe. Zabudowy produkowane są w technologii panelowej oraz z blachy aluminiowej. Optymalnie dopasowane elementy stosowane są w aspekcie bezpieczeństwa, stabilności, poziomu hałasu i ciężaru. Oferowane przez naszą firmę zabudowy samochodów charakteryzują się trwałością i solidnym wykonaniem. Dążymy do tworzenia nowej jakości na rynku, dlatego uważnie słuchamy potrzeb naszych klientów. Zabudowy wykonujemy na samochodach o różnej masie i wielkości dostosowane do potrzeb klienta. Cechuje nas bogata oferta wyposażenia oraz konkurencyjna cena.
Wykonanie standardowej zabudowy zawiera:

Najazd ok. 5m x 2,1m
Podjazdy 2m – 2,5m
Dwie skrzynki narzędziowe 415 x 460 x 600 (71,5L)
Uzbrojenie ( podwójne odboje rowerowe, błotniki)

Pasy transportowe 2 szt.
Oświetlenie obrysowe diodowe – tylne lampy oryginalne
Hak holowniczy tylny
Hak do zapięcia przyczepy na lawecie
Spoiler za kabiną niski/ wysoki
Blokada podjazdów
Przedłużenie instalacji elektrycznej

Wyposażenie dodatkowe:

Montaż zawieszenia pneumatycznego
Wyciągarka
Łoże wyciągarki przesuwne lub stałe
Montaż lamp roboczych (diodowych)
Montaż oświetlenia ostrzegawczego („Kogut”)
Wysoki spoiler za kabiną
Lina syntetyczna
Zbiornik na wodę
Blokada dojazdowa
Skrzynka narzędziowa

Oferujemy  Państwu praktyczne, funkcjonalne i wytrzymałe zabudowy skrzyniowe. Zabudowa dostępna jest w trzech wariantach: skrzynia otwarta, wywrotka lub plandeka. Dzięki plandece można dodatkowo zabezpieczyć przewożony ładunek przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Natomiast skrzynia otwarta zapewnia swobodny i wygodny dostęp do przewożonych ładunków. Idealne do średniej wielkości pojazdów 3,5t.   Z kolei wywrotka będzie praktycznym i funkcjonalnym rozwiązaniem dla przewoźników. Dzięki  otwieranym bocznym burtom, ładunek bez problemu można zdjąć z pojazdu. Nasza oferta dotycząca zabudowy skrzyniowej, charakteryzuje się ramą  wykonaną ze stali o podwyższonej wytrzymałości, która jest cynkowana ogniowo, podłoga wykonana z płyty wodoodpornej antypoślizgowej, której grubość jest dostosowana do ładowności pojazdu. Lub blachą w przypadku wywrotki. Burty wykonane z aluminium. Słuchamy zawsze potrzeb naszych klientów, dlatego oferujemy im najwyższą jakość i rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Wyposażenie:

  • rama pośrednia wykonana z profili stalowych o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, cynkowana a następnie lakierowana,
  • podłoga wykonana z blachy stalowej lakierowanej o grubości i wytrzymałości uzależnionej od ładowności pojazdu,
  • przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych lub stalowych,
  • burty aluminiowe anodowane lub stalowe przystosowane do wymiarów zabudowy, dzielone lub w całości,
  • stopień burtowy montowany na tylnej burcie,
  • słupki boczne wypinane,
  • wywrot dwu lub trójstronny z siłownikiem montowanym pod podłogą, sterowany z kabiny kierowcy,
  • układ hydrauliczny z automatycznym ogranicznikiem wywrotu zasilany z akumulatora lub przystawki odbioru mocy,
  • nad kołami osi tylnej nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami ochronnymi,
  • aluminiowe zabezpieczenia boczne,
  • skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
  • oświetlenie obrysowe montowane zgodnie z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie :

  • rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili aluminiowych o podwyższonej wytrzymałości lub stalowa, poddana granulacji cząstkowej a następnie ocynkowana
  • burty aluminiowe anodowane
  • kłonice umożliwiające szybki demontaż i załadunek boczny
  • podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości 15 mm
  • nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
  • stopień wejściowy na burcie tylnej
  • kratka ażurowa ocynkowana zabezpieczająca kabinę kierowcy
  • zamknięcia z aluminium anodowanego, odbojniki gumowe
  • uchwyty w obrysie uniemożliwiające przesuwanie się ładunku podczas transportu
  • listwy przeciw najazdowe boczne
  • dodatkowe uchwyty do mocowania ładunku

        Wyposażenie:

  • rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana ze stali, poddana granulacji cząstkowej a następnie ocynkowana
  • burty aluminiowe anodowane
  • łonice umożliwiające szybki demontaż i załadunek boczny
  • stelaż stalowy pod plandekę wyłożony listwami drewnianymi impregnowanymi
  • podłoga wyłożona sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości 15 mm
  • nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi montowanymi nad kołami tylnej osi
  • stopień wejściowy na burcie tylnej
  • ściana przednia pełna do wysokości kabiny wykonana ze sklejki wodoodpornej 15 mm
  • zamknięcia z aluminium anodowanego, odbojniki gumowe
  • uchwyty w obrysie uniemożliwiające przesuwanie się ładunku podczas transportu
  • plandeka w kolorze dowolnym, dach półprzeźroczysty (zabezpieczenia celne)
  • listwy przeciw najazdowe boczne